A keszthelyi balesetem után találtam rá egy hasznos szolgáltatásra
Sajnos kisebb-nagyobb balesetek időről időre előfordulnak. Velem is megtörtént a múltkor, hogy a keszthelyi balesetin kötöttem ki. Szerencsére semmi súlyos nem történt és mindenki nagyon kedves volt velem. Mindazonáltal azt mondták, hogy pár napot maradjak otthon pihenni. Annyira nem bántam a dolgot, hiszen az induló vállalkozásommal kapcsolatban még nagyon sok elintézni való akadt.
A legnagyobb problémát a cég székhelyének kérdése okozta. A munkámmal elég sok utazgatás jár, igaz, hogy csupán városon belül. Azonban ezek sokszor teljesen spontán jönnek, nem mindig tudom előre megtervezni a napomat. Így a küldemények átvétele vagy az esetleges hatóságok fogadása problémás lehet. A kényszerpihenőm alatt sokat foglalkoztam a kérdéssel, és némi böngészés után találtam is rá megoldást.
A Székhelyszolgáltatás24 pontosan olyan szolgáltatónak tűnt, amire nekem szükségem van. Elolvastam az oldalon található részletes információkat a témáról. Nagyon tetszett, hogy a bejegyzések lényegre törőek voltak és tényleg érthetően magyarázták el, hogy mit is jelent a székhelyszolgáltatás, mit kell tudni a cégalapítás illetéke kapcsán, stb.
A székhelyszolgáltatással könnyű a cégalapítás
Arra különösen kíváncsi voltam, hogy a cégalapítás illetéke jelenleg mit takar. A weboldalról megtudtam, hogy ennek a szolgáltatásnak az a lényege, hogy a Székhelyszolgáltatás24 leveszi az ügyfeléről a küldemények átvételével, illetve a hatóságok fogadásával kapcsolatos ügyintézés nehézségeit. Ezeken kívül még jó néhány tevékenység tartozik a profiljukhoz. Abban biztos voltam, hogy Budapestre szeretném a cégem székhelyét, így az ahhoz tartozó bejegyzéseket is elolvastam.
A Székhelyszolgáltatás24 honlapján olvasottak alapján, először a könyvelőmmel kellett beszélnem, hogy egyáltalán megéri-e számomra egy ilyen szolgáltatást igénybe venni. A könyvelőm tüzetesen elolvasta, hogy miről van szó. Végül azt mondta, hogy érdemes belevágni a dologba illetve, hogy a cégalapítás illetéke miatt nem kell már aggódni, mert az egyszerűsítették az eljárást, és így már nincs ilyen költsége a cégalapításnak.
Belevágunk a székhelyszolgáltatás ügyintézésébe
Az első lépés természetesen az volt, hogy felvegyük a kapcsolatot a Szekhelyszolgáltatás24-gyel. Ki is töltöttem az űrlapot, hogy gyorsan túlessünk az ügyintézésen. Nem sokkal később csörgött is a telefon. Egyeztettünk néhány szükséges adatot, illetve elküldte a befogadót, amit én továbbítottam az ügyvédemnek. Majd egyeztettünk egy időpontot a személyes találkozóhoz, hogy alá tudjuk írni a szükséges iratokat és, hogy rendezzük a számlát.
Ezt követően már nem sok teendő marad. A cégbíróságra kell az ellenjegyző ügyvédnek az ellenjegyzett, kész iratokat beadnia. Végül, miután beadtuk az iratokat a cégbíróságnak, már csak néhány napot kell várni, hogy a procedúra végére érjünk.
Mindez egyszerűnek és gördülékenynek tűnt, és szerencsére az is volt. Annak kifejezetten örültem, hogy a cégalapítás illetéke nem fog számomra plusz költséget jelenteni. A Székhelyszolgáltatás 24-nek köszönhetően, nyugodtan tudtam intézni a megbeszéléseket és egyéb tennivalókat, mert tudtam, hogy egy megbízható cég kezeli a küldeményeimet. Már egy-két hét után érezhető volt a Székhelyszolgáltatás24 munkája: nem kaptam telefonokat a türelmetlen futároktól, hogy miért nem vagyok otthon.
Így alakult tehát, hogy könnyen és praktikusan tudtam céget alapítani, amiben a Székhelyszolgáltató24-nek kiemelkedő szerepe volt és azóta is van.